Fotografia produktowo-aranżacyjna
Fotografia mebli KLER marki Jafra

FOTOGRAFIA PRODUKTOWO-ARANŻACYJNA

Fotografia produktowo-aranżacyjna to usługa skierowana do firm, które chcą wyróżnić się na rynku i zaprezentować swoje produkty w zaaranżowanej przestrzeni tak, aby stworzyć stylowe i charakterystyczne fotografie dla danej grupy produktów w obrębie swojej marki.

Ta usługa łączy w sobie wyspecjalizowane umiejętności fotograficzne, wiedzę na temat stylów architektonicznych i trendów w dziedzinie aranżacji wnętrz oraz umiejętności w zakresie współtworzenia brendu.

Fotografia produktowo-aranżacyjna pozwala stworzyć wizualne środowisko sprzedaży kolekcji produktów dla usługi e-commerce wspomagając tym samym bezpośrednią sprzedaż w salonach sprzedażowych danej marki.

Różnorodne kompozycje fotograficzne wypracowane z dużą ilością produktów danej serii pozwalają na zwizualizowanie przez kupującego ich zastosowań w miejscach docelowych takich jak jego salon, sypialni, gabinetu czy kuchni. Skutkuje to zwiększają chęć zakupu całej zaprezentowanej stylizacji, a co za tym idzie większej sprzedaży produktów danego producenta.

1. Aranżacja gówna

Kompozycja centralna z głównym produktem kolekcji na wprost ma za zadanie skupić uwagę konsumenta na podstawowym produkcie serii.

– TK STUDIO dla KLER S. A.

2. Dopełnienie aranżacji głównej o dodatkowe bryły z kolekcji

W kompozycji dynamicznej rozbudowujemy kadr o dodatkowe produkty nadając jednocześnie konteksty znaczeniowy aranżacji kierując tym samym uwagę konsumenta na większy asortyment z danej linii produktów.

– TK STUDIO dla KLER S. A.

3. Skupienie uwagi na produkcie – portret produktu i jego szczegół

Zwężonym kadrem kierujemy uwagę na szczegóły i detale tak potrzebne w sprzedaży online jak dotyk i wzrok w sprzedaży salonowej.

– TK STUDIO dla KLER S. A.

3. Rozszerzenie o aranżacje z innymi produktami z serii

Dodatkowe aranżacje mają za zadanie przekierowanie uwagi konsumenta na szeroką gamę produktów z danej serii jaką sprzedaje producent.

– TK STUDIO dla KLER S. A.

Sesje zdjęciowe współtworzone z udziałem stylistów wnętrz pozwalają nadać odmienny charakter i styl potrzebne przy komunikacji wizualnej marki z jej klientami.

Aranżacja dowolnej przestrzeni lub wnętrz do zdjęć to umiejętność zagospodarowania planu zdjęciowego od ogółu do szczegółu tak, aby zadbać o najmniejsze nawet detale wypracowywujący w ten sposób rozpoznawalny styl kolekcji produktów i ostateczny ich wygląd w Państwa sklepach online oraz materiałach promocyjnych.

1. Dzięki stylistom aranżacje stają się spójne z wizerunkiem marki i jej filozofią

Profesjonalna fotografia produktowa pozwala na tworzenie kreatywnych aranżacji oraz przedstawienie kolekcji produktów w sposób, który będzie oddawał zamysł jej twórców. Dzięki temu marka podkreśla swój odmienny design przyciągając tym samym uwagę klientów oraz zwiększa zaufanie do jej produktów.

– TK STUDIO dla KLER S. A.

2. Stylizowane aranżacje grupy produktów wyrażają wypełni zamysł projektantów

Poprzez uwypuklenie wizualnego wyglądu produktów projektanci i styliści zestawienia je ze sobą w kontekście funkcjonalności i przestrzeni w której mogą być wykorzystane. Ułatwia to klientom wyobrażenie sobie zastosowania produktów w ich domach, mieszkaniach i biurach.

2. Funkcje i cech stylizowanych aranżacji produktów

Przedstawienie funkcji i cech rdzennych w aranżacjach fotograficznych produktu pomaga klientom lepiej zrozumieć, jak mogą wykorzystać produkt i dlaczego warto go kupić. To z kolei przekłada się na zwiększenie skuteczności działań marketingowych i zwiększenie sprzedaży.

– TK STUDIO dla KLER S. A.

ZOBACZ DODATKOWE KATEGORIE FOTOGRAFII PRODUKTOWEJ

Fotografia produktowa – typu kompozycje

Fotografia produktowa – typu packshot

Fotografia produktowa – typu GIF i packshot animacja 360