Fotografia produktowa – typu GIF animacja 360

Techniki tworzenia obrazów Gif i animacji 3D pozwalają na tworzenie zdjęć produktów z różnych punktów odniesienia pod różnymi kątami z różnych stron i w ruchu. Rozszerza to znacząco możliwości prezentowania produktu w sprzedaży online.

Wykorzystanie animacji typu gif i 3D w sprzedaży może przynieść wiele korzyści zarówno dla klienta końcowego, jak i dla producenta. Poniżej przedstawiam najważniejsze z nich.

Korzyści dla klienta:

  • Animacja typu gif i 3D pozwala na dokładniejsze zapoznanie się z cechami produktu i jego funkcjonalnością, co zwiększa pewność klienta w dokonaniu zakupu.
  • Dzięki możliwości obejrzenia produktu z różnych stron i w ruchu, klient może lepiej wyobrazić sobie jak produkt będzie działał w praktyce.
  • Animacje typu gif są zwykle krótkie i dynamiczne, co przyciąga uwagę klienta i zwiększa jego zainteresowanie produktem.
  • Dostępność animacji typu gif w mediach społecznościowych i na stronie internetowej ułatwia klientom zapoznanie się z produktem i zwiększa zasięg przekazu reklamowego.

Korzyści dla producenta:

  • Wykorzystanie animacji typu gif i 3D pozwala na dokładniejsze zaprezentowanie produktu i jego funkcjonalności, co ułatwia przekonanie klienta do zakupu.
  • Animacje typu gif są zwykle łatwiejsze do wykonania i tańsze niż filmy reklamowe, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i kosztów.
  • Dostępność animacji typu gif w mediach społecznościowych i na stronie internetowej pozwala na łatwe udostępnienie przekazu reklamowego i zwiększenie zasięgu jego dotarcia do potencjalnych klientów.

ZOBACZ DODATKOWE KATEGORIE FOTOGRAFII PRODUKTOWEJ

Fotografia produktowa – typu aranżacje

Fotografia produktowa – typu packshot

Fotografia produktowa – typu kompozycje grup produktowych