FOTOGRAFIA ARANŻACYJNO-PRODUKTOWA
Fotografia mebli Kler S.A. kolekcja Jafra Nin- Bit

Fotografie mebli Kler S.A.- kolekcja Jafra Nin-Bit

Portret produktu stworzony dla firmy Kler S.A. przez stylistę Rafała Szymurę.

Założeniem sesji zdjęciowej było stworzenie prostych lecz eleganckich aranżacji kompletu mebli do posiadłości wiejskich i wsparcie fotografiami kampanii sprzedażowej w tym segmencie rynku. Zestawiliśmy kolekcje w kilka dużych aranżacji przestrzenny typu pokój dzienny, sypialni, a w mniejszych planach sportretowaliśmy poszczególne produkty wchodzące w jej skład. Na koniec zostały wykonane fotografie produktowe typu paschy dla każdego produktu w wielu ujęciach.

ARANŻACJE PORTRETUJĄCE GRUPY PRODUKTÓW

Aranżacje fotograficzne prawdziwych produktów, to nie render cyfrowy, ani wirtualna rzeczywistość dążące do doskonałości, która zachwyca, jednak zawsze pozostaje tylko światem wirtualnym. Tworząc z Rafałem Szymurą serię fotograficznych aranżacji produktów staramy się zbudować świat rzeczywisty. Namacalny. Taki, w którym Klient sam może zechcieć coś przestawić, dostawić, wnieść lub wynieść z danego planu zdjęciowego. Tak, jak gdyby właśnie urządzał swą prawdziwą sypialnię, jadalnie czy pokój dzienny. Tego typu fotografia to zapis rzeczywistości wykreowanej przez Nas dla wygody Klientów odwiedzjących Wasze salony sprzedaż oraz salony online.

PACKSHOT JEDNEGO PRODUKTU

Moim skromnym zdaniem, zdaniem fotografa – w erze sklepów internetowych i wirtualnej rzeczywistości zdjęcie typu packshot czyli fotografia produktowa to nie jedno zdjęcie produktu wycięte z tła. To zestaw ujęć pokazujących ten produkt z różnych punktów odniesienia. Od ogół do szczegółu. Od bryły po funkcje. Od koloru po faktury i struktury. Z braku podstawowej możliwości dotknięcia produktu. Namacalnego sprawdzenia jego jakości wykonania przed zakupem, to coś, co możemy i musimy wypełnić różnorodnością jego pokazania w świecie internetowych sklepów.

DETAL ZAMIAST DOTYKU

Wszyscy dziś już wiemy, że kupujemy emocjami. Racjonalizując Nasze wybory gdy dana rzecz stoi już w domu i upiększa jego wnętrze. Na emocje ma wpływ wiele bodźców od zapachu, przez muzykę, dotyk, światło, po zestawienie kolorów i kształtów. Jak zastąpić je wszystkie w przestrzeni wirtualnej? Gdy pozostaje Nam tylko oglądanie. Widzenie rzeczy takimi, jakie są lub chcemy by były.

Next Project
FOTOGRAFIA ARANŻACYJNO-PRODUKTOWA
Fotografia mebli Kler S.A. kolekcja Jafra