FOTOGRAFIA PRODUKTOWO-ARANŻACYJNA
Fotografia produktowo-aranżacyjna to usługa skierowana do firm, które chcą wyróżnić się na rynku i zaprezentować swoje produkty w zaaranżowanej przestrzeni tak, aby stworzyć stylowe i charakterystyczne fotografie dla danej grupy produktów w obrębie swojej marki.
Ta usługa łączy w sobie wyspecjalizowane umiejętności fotograficzne, wiedzę na temat stylów architektonicznych i trendów w dziedzinie aranżacji wnętrz oraz umiejętności w zakresie współtworzenia brendu.
Fotografia produktowo-aranżacyjna pozwala stworzyć wizualne środowisko sprzedaży kolekcji produktów dla usługi e-commerce wspomagając tym samym bezpośrednią sprzedaż w salonach sprzedażowych danej marki.
Różnorodne kompozycje fotograficzne wypracowane z dużą ilością produktów danej serii pozwalają na zwizualizowanie przez kupującego ich zastosowań w miejscach docelowych takich jak jego salon, sypialni, gabinetu czy kuchni. Skutkuje to zwiększają chęć zakupu całej zaprezentowanej stylizacji, a co za tym idzie większej sprzedaży produktów danego producenta.
1. Aranżacja gówna
Kompozycja centralna z głównym produktem kolekcji na wprost ma za zadanie skupić uwagę konsumenta na podstawowym produkcie serii.
– TK STUDIO dla KLER S. A.
2. Dopełnienie aranżacji głównej o dodatkowe bryły z kolekcji
W kompozycji dynamicznej rozbudowujemy kadr o dodatkowe produkty nadając jednocześnie konteksty znaczeniowy aranżacji kierując tym samym uwagę konsumenta na większy asortyment z danej linii produktów.
– TK STUDIO dla KLER S. A.
3. Skupienie uwagi na produkcie – portret produktu i jego szczegół
Zwężonym kadrem kierujemy uwagę na szczegóły i detale tak potrzebne w sprzedaży online jak dotyk i wzrok w sprzedaży salonowej.
– TK STUDIO dla KLER S. A.
3. Rozszerzenie o aranżacje z innymi produktami z serii
Dodatkowe aranżacje mają za zadanie przekierowanie uwagi konsumenta na szeroką gamę produktów z danej serii jaką sprzedaje producent.
– TK STUDIO dla KLER S. A.
Sesje zdjęciowe współtworzone z udziałem stylistów wnętrz pozwalają nadać odmienny charakter i styl potrzebne przy komunikacji wizualnej marki z jej klientami.
Aranżacja dowolnej przestrzeni lub wnętrz do zdjęć to umiejętność zagospodarowania planu zdjęciowego od ogółu do szczegółu tak, aby zadbać o najmniejsze nawet detale wypracowywujący w ten sposób rozpoznawalny styl kolekcji produktów i ostateczny ich wygląd w Państwa sklepach online oraz materiałach promocyjnych.
1. Dzięki stylistom aranżacje stają się spójne z wizerunkiem marki i jej filozofią
Profesjonalna fotografia produktowa pozwala na tworzenie kreatywnych aranżacji oraz przedstawienie kolekcji produktów w sposób, który będzie oddawał zamysł jej twórców. Dzięki temu marka podkreśla swój odmienny design przyciągając tym samym uwagę klientów oraz zwiększa zaufanie do jej produktów.
– TK STUDIO dla KLER S. A.
2. Stylizowane aranżacje grupy produktów wyrażają wypełni zamysł projektantów
Poprzez uwypuklenie wizualnego wyglądu produktów projektanci i styliści zestawienia je ze sobą w kontekście funkcjonalności i przestrzeni w której mogą być wykorzystane. Ułatwia to klientom wyobrażenie sobie zastosowania produktów w ich domach, mieszkaniach i biurach.
2. Funkcje i cech stylizowanych aranżacji produktów
Przedstawienie funkcji i cech rdzennych w aranżacjach fotograficznych produktu pomaga klientom lepiej zrozumieć, jak mogą wykorzystać produkt i dlaczego warto go kupić. To z kolei przekłada się na zwiększenie skuteczności działań marketingowych i zwiększenie sprzedaży.
– TK STUDIO dla KLER S. A.