Fotografia produktowa – typu packshot
Fotografia produktowa – typu packshot

FOTOGRAFIA PRODUKTOWA – TYPU PACKSHOT

Liczy się odwzorowanie oryginału.

Usługa fotografia produktowa – typu pakshot oferuje odwzorowanie produktów w sposób wierny oryginałowi. Bez względu na to, czy fotografujemy odzież, meble, maszyny czy implanty, naszym celem jest ukazanie koloru, faktury, kształtu, przezroczystości i struktury produktu tak, jak prezentują się one w rzeczywistości. Dzięki temu klient może być pewny, że zdjęcia Państwa produktów przedstawiają dokładnie to, co kupuje.

1. Dokładne odwzorowanie produktu

Precyzyjne przedstawienie produktu z dokładnością do najmniejszych szczegółów. Klienci mogą zobaczyć kolor, fakturę, kształt, przezroczystość i strukturę produktu tak, jak są one widoczne w rzeczywistości.

2. Ułatwienie procesu zakupowego

Kiedy klienci dokładnie widzą, co kupują i mogą się lepiej zapoznać z produktem ułatwia im to proces zakupu online.

2. Wpływ na zwiększenie sprzedaży

Każdy segment rynku branży e-commerce potrzebuje dobrych jakościowo zdjęcia packshotowych, są one kluczowym elementem zwiększającym sprzedaż produktów w sieci.

4. Zwiększenie konwersji

Różnorodność ujęć produktowych przyciąga uwagę klienta zmieniając go z biernego oglądacza w czynnego klienta związanego z produktem i marką.
Fotografia produktowa – typu packshot

Fotografia typu packshot jest dziś częścią strategii wdrażania nowych produktów na rynek

Wdrożenie nowego produktu na rynek wymaga zastosowania różnych działań marketingowych, w tym również profesjonalnych fotografii produktowych. Fotografie typu packshot pozwalają na dokładne przedstawienie produktu w sposób, który pozwoli klientowi na zapoznanie się z jego cechami i funkcjami. Dzięki temu, klient może poznać produkt, zanim podejmie decyzję o jego zakupie.

Fotografia mebli KLER marki Livori Home

1. Wyróżnienie produktu

Zdjęcia packshotowe pozwalają na pokazanie produktu w sposób, który wyróżnia go na tle innych ofert. Dzięki temu, klienci łatwiej zapamiętują markę i produkty oferowane przez danego producenta.

2. Pokazanie najlepszy cech

Dobrze pokazane cechy produktu informują o jego specyfikacji, funkcjonalności, wyglądzie i jakości. Dzięki tym cechom, klienci mogą dokładnie poznać produkt, jego wartość oraz zdecydować, czy spełni ich potrzeby i oczekiwania.

Fotografia mebli KLER marki Livori Home
Fotografia mebli KLER marki Livori Home

3. Odpowiednie przedstawienie funkcji

Poprzez wyraźne uwypuklenie kluczowych możliwości produktu klienci są w stanie lepiej zrozumieć, jak produkt może zaspokoić ich potrzeby i rozwiązać ich problemy a właściwe przedstawienie funkcji i funkcjonalności produktu odgrywa decydującą rolę w wpływaniu na decyzje zakupowe.
Fotografia produktowa – typu packshot

Szczegóły i detale, które są uwypuklane na zdjęciach produktowych typu packshot, pozwalają klientom na uzyskanie wrażenia dotyku, węchu a nawet smaku produktu.

Fotografia produktowa, zwłaszcza typu packshot, zastępuje fizyczną interakcję klienta z produktem dlatego jest niezwykle ważnym elementem w sprzedaży internetowej. Dzięki odpowiednio wykonanym zdjęciom produktowym, klienci mogą „poczuć” produkt, niemal fizycznie go „dotknąć” przed jego zakupem co zwiększa ich zadowolenie z jego zakupu i zmniejsza odsetek reklamacji. Dzięki temu, marka staje się bardziej rozpoznawalna i buduje silniejsze pozytywne skojarzenia wśród klientów.

ZOBACZ DODATKOWE KATEGORIE FOTOGRAFII PRODUKTOWEJ

Fotografia produktowa – typu aranżacje

Fotografia produktowa – typu kompozycje grup produktowych

Fotografia produktowa – typu GIF i animacja 360